فرماندار رودبار در بین نمازگزاران رستم آباد: شهید جمهور رئیسی، شوق خدمت به مظلومان داشت  

منجیل تاریخ انتشار: 03/03/04 بدون نظر   281 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار در بین نمازگزاران رستم آباد: شهید جمهور رئیسی، شوق خدمت به مظلومان داشت   

عموپور فرماندار شهرستان رودبار در بین نمازگزاران شهر رستم آباد یکی از ویژگی مهم شهید جمهور را ، شوق خدمت به محرومان نام برد.

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: طهمورث عموپور مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان ،در بین نمازگزاران و عزاداران شهدای خدمت، “ضمن تسلیت شهادت شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش” گفت: مردم عاشقانه پیکیر مطهر شهید جمهور را تشییع کردند، بنده به نوبه خود و از سوی هیات دولت سیزدهم و استاندار گیلان از مردم و ائمه جمعه شهرستان، فعالان سیاسی، اجتماعی،فرهنگی، مذهبی و… بابت اقدامات شایسته آنها در برگزاری مراسمات عزاداری “شهید جمهور” کمال تقدیر و امتنان را دارم.

 

وی افزود: برگزاری مراسمات سوگواری باشکوه شهید جمهور و همراهان شهیدش در سطح شهرستان نشان از عظمت و همبستگی مردم انقلابی شهرستان رودبار نسبت به دولت سیزدهم است.

 

عموپور با اشاره به برگزاری انتخابات هشتم تیرماه کرد و افزود: نگاه دنیا به رفتار مردم نسبت به انقلاب اسلامی و حضور آنها در انتخابات ۸ تیرماه سال جاری است.

 

وی اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید جمهور و همراهان شهیدش کرد و گفت: تشییع پیکر مطهر شهید جمهور و همراهان شهیدش در تبریز، قم، تهران و مشهد با حضور گسترده مردم انجام شد و این مهم نشان داد که ملت بزرگ ایران اسلامی به خادمان خود وفادار هستند.

 

عموپور یاد آور شد: شهید والامقام رئیسی هم جهادگونه و مجاهدگونه اقدام و عمل کرد و هیچگاه نگذاشت نیش کنایه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی، ایشان را نسبت به خدمت مردم لحظه ای دلسرد کند.

 

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: شخص حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت، تمامی ایام تعطیلات آخر هفته را در بین مردم و مناطق محروم در سطح کشور حضور داشتند.

 

وی در ادامه اذعان داشت: بیش از ۷۰ هیات رسمی از اقصی نقاط جهان آمدند به مقام شامخ “شهید خدمت ” حضرت آیت الله دکتر رئیسی ادای احترام کردند و این نشان از عمق دیپلماسی فعال این دولت داشت.

 

عموپور اشاره به اقدامات جهادگونه وزیر امور خارجه کرد و گفت: اگر شما شاهد آن هستید که در قلب اروپا و ایالات متحده آمریکا نسبت به حرکت ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم فلسطین تجمع کردند این اقدام آنها توسط اقدامات جهادگونه دستگاه دیپلماسی  خارجی ایران اسلامی بود.

 

فرماندار شهرستان رودبار بیان داشت: وقتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمثال رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر دیوار کنگره آمریکا نصب میشود نشات گرفته از شجاعت رئیس جمهور شهید ما بود که در همه سخنرانی ها و موضع گیریهای خود حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام میکردند.

 

وی اشاره به یکی دیگر از شخصیت بارز شهید جمهور کرد و افزود: شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی همواره سربازی گوش به فرمان برای مقام معظم رهبری بود و همواره در عملی کردن منویات و فرامین معظم له کوشا و ساعی بود.

 

عموپور تاکید کرد: در هشتم تیرماه سال ۱۴۰۳ انتخابات سرنوشت ساز برای انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد، مردم با شجاعت و صلابت فردی اصلح را انتخاب کنند که نسبت به مقام معظم رهبری ولایت پذیری کامل داشته باشد.

 

مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار، در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی انشاالله باید فردی را انتخاب کنند که مسیر انقلابی و جهادی رئیس جمهور شهید را  برای اعتلای ایران عزیز اسلامی  ادامه دهد.

این پست ۴۳۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید