فرماندار رودبار: خرسندی مردم باعث دلگرمی مسئولان است

منجیل تاریخ انتشار: 01/04/31 بدون نظر   1340 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: خرسندی مردم باعث دلگرمی مسئولان است

فرماندار رودبار: خرسندی مردم باعث دلگرمی مسئولان است

 

مهندس طهمورث عموپورفرماندار شهرستان رودبار به همراه مسئول بازرسی فرمانداری، بخشدار مرکزی ، رئیس اداره حمل و نقل جاده ای و جمعی از مسئولان شهرستانی در روستای رشته رود این شهرستان حضور یافت و ضمن بررسی میدانی مشکلات، در فضایی صمیمی درد و دل مردم منطقه را جویا شد.

 

در ابتدای دیدار نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار با مردم خونگرم و شریف روستای رشته رود، مردم این روستا با ابراز خرسندی به فرماندار شهرستان رودبار شاخه گل اهدا کردند و قدردان زحمات و تلاش های وی در سطح شهرستان رودبار شدند.

 

فرماندار شهرستان رودبار در دیدار با اهالی روستای رشته رود برضرورت اقدامات جهادی و میدانی مسئولان در جهت بهبود وضعیت این روستا و رفع دغدغه های مردم تأکید کرد و از زحمات و تلاش های قرگاه محرومیت زدایی ارتش جمهور اسلامی ایران و آقای براری پیمانکار و خیر پروژه های عمرانی در این روستا تشکر و قدردانی کرد.

 

وی در ادامه افزود: دولت مردمی دکتر آیت اللّه رئیسی دولت راستگو و میدانی است. تمامی مسئولان شهرستان رودبار موظف هستند در جهت رفع مشکلات مردم عزیز این شهرستان به صورت میدانی و جهادی کار کنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار در پایان خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان ، مردمی صبور و باتعصب در همه زمینه ها هستند.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۱۵۲۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید