فرماندار رودبار: بالغ بر ۷۰ درصد جاده های شهرستان رودبار کوهستانی است

منجیل تاریخ انتشار: 01/09/12 بدون نظر   1013 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: بالغ بر ۷۰ درصد جاده های شهرستان رودبار کوهستانی است

فرماندار رودبار: بالغ بر ۷۰ درصد جاده های شهرستان رودبار کوهستانی است

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان رودبار به ریاست مهندس طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار و باحضور جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار گفت: مجموعه خدوم نیروی انتظامی شهرستان رودبار ، شهرداریها و اداره راهدری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رودبار در ایام تعطیلات فشار و زحمات زیادی را متحمل میشوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار افزود: اگر در محدوده شهرستان رودبار حادثه ای باعث از دست دادن و خسارت مالی به هم شهرستانی ها و هموطنان شود، شرعا گناه بزرگی برای ما در نزد خداوند متعال نوشته خواهد شد.

مهندس عموپور اشاره به جاده‌های شهرستان رودبار کرد و گفت:بالغ بر ۷۰ درصد جاده های شهرستان رودبار کوهستانی و خطرناک است.

فرماندار رودبار خاطر نشان کرد: در شهرستان رودبار با تمامی کمبودی هایی که وجود دارد، همه مسئولان شهرستانی به صورت جهادی مشکلات را دنبال و مورد پیگیری قرار میدهند‌.

مسئولان استان با مسئولان شهرستان رودبار تعامل بسیار مطلوبی دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار ، شهرستان رودبار را ورودی استان گیلان نام برد و گفت: شهرستان رودبار ورودی استان گیلان است، بالغ بر ۷۰ درصد مسافرین استان از شهرستان رودبار عبور می‌کنند.

وی در ادامه اذعان نمود: بعضی از تصمیمات در جهت رفع مشکلات شهرستان رودبار را باید به صورت آنی گرفت تا مردم عزیز شهرستان رودبار با مشکلات مواجه نشوند.

مهندس طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار در پایان جلسه از زحمات و خدمات عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار تقدیر و تشکر کرد و گفت: از زحمات بی شائبه ریاست و عوامل جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر را دارم ، هر لحظه اتفاق و یا تصادفی در سطح شهرستان رودبار رخ می‌دهد، اکیپ های امدادی به صورت آنی در محل سانحه حاضر میشوند.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۴۳۱ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید