فرماندار رودبار: آینده کشور اسلامی برای دانش آموزان این کشور است

منجیل تاریخ انتشار: 01/07/02 بدون نظر   880 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: آینده کشور اسلامی برای دانش آموزان این کشور است

فرماندار رودبار: آینده کشور اسلامی برای دانش آموزان این کشور است

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر کشور ، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با حضور خانواده های معزز شهدا، طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار و جمعی از مسئولان شهرستانی، در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر رودبار نواخته شد.

طهمورث عموپور نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار، در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس گفت: امروز آبادانی ،آزادی، امنیت و آرامش را مرهون خون شهدایی هستیم  که در آن دوران، وظیفه خود دانستند تا از حریم کشور دفاع کنند و امروز وظیفه ماست که دین خود را به شهدا ادا کنیم.

وی افزود: سال تحصیلی جدید بیانگر خاطرات کودکی و نوجوانی همه ما می باشد و انگیزه خوبی برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است تا بتوانند تحصیل نمایند.

فرماندار شهرستان رودبار اشاره به سلامت دانش آموزان کرد و گفت: سلامت دانش آموزان برای عوامل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار بسیار حائز اهمیت است.

عموپور در خصوص اهمیت آموزش و پرورش به دانش آموزان افزود: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه مولد است، انتظار میرود دانش آموزان از معلمان مجرب این شهرستان برای یادگیری تحصیل خود استفاده بهینه ای داشته باشند.

ایشان با اشاره به تعیین سرنوشت دانش آموزان در کشور خاطرنشان کرد: دانش آموزان در تعیین سرنوشت کشور نقش به سزایی دارند، امروزه دانش آموزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آینده سازان این کشور و انقلاب هستند.

طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار در پایان خاطرنشان کرد: از فرماندهی میدانی انتظامی شهرستان رودبار استدعا داریم برای برپایی امنیت دانش آموزان در زمان مداراس تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۶۸۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید