فرآیند انتخابات در گیلان به نحو مطلوب در حال برگزاری است

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   17 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی بعد از ظهر جمعه با حضور در دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: با توجه به شهادت آیت الله رئیسی برگزاری انتخابات بر اساس قانون در بازه زمانی کوتاه تدارک دیده شد و بر اساس برنامه‌ریزی انتخابات طبق قانون و به طور مطلوب در حال برگزاری است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است و به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است» بیان کرد: انتظار است تا مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و با حضور پرشور پای صندوق های اخذ رای بار دیگر نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه اعضای ستاد انتخابات استان از آراء مردم صیانت می کنند اضافه کرد: تمامی دست اندرکاران اعم از اجرایی، نظارتی، امنیتی، بازرسی و انتظامی پای صندوق های اخذ رای بر فرآیند برگزاری انتخابات نظارت داشته و حافظ آراء مردم هستند.

استاندار گیلان عصر امروز (جمعه) همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان حضور یافت و از تلاش‌های صورت گرفته در فرآیند برگزاری انتخابات قدردانی کرد.

۲هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند و آرا مردم را اخذ می کنند.

این پست ۳۴ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید