صیانت از آرای مردم از اهداف دولت اخلاق مدار و مردمی شهید رییسی است

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/14 بدون نظر   42 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش ایرنا, اسدالله عباسی پنجشنبه شب در گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم گیلان اظهار کرد: ما در خدمت مردم هستیم و صیانت و حفظ امنیت انتخابات را وظیفه خود می دانیم؛ در همین راستا خوشبختانه هفته گذشته هیچ تخلفی گزارش نشد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: انتخابات فردا نیز از هشت صبح همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت که در صورت استقبال مردم و با تشخیص وزارت کشور, یک یا چند ساعت تمدید می شود اما از مردم تقاصا داریم که در همان ساعات اولیه در انتخابات حضور یابند.

وی ادامه داد: آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه هستیم و طبق بازدیدهای میدانی پیش بینی ما این است که مشارکت بیش از دور نخست باشد؛ امیدواریم که فردا همه مردم پای صندوق های رای بیایند تا در سرنوشت خود و مملکت مشارکت کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار جمعیت این استان, حدود ۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر واجد شرایط هستند, بیان کرد: میزان تعرفه‌هایی که چاپ شده بیش از رای دهندگان است زیرا مسافران زیادی در گیلان حضور دارند و برای آنان نیز پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: مردم می توانند با در دست داشتن شناسنامه و یا کارت ملی برای شرکت در انتخابات اقدام کنند؛ البته کارت ملی قدیمی قابل استفاده نیست اما شناسنامه های قدیمی برای رای دادن مشکلی ندارند.

عباسی گفت: در میزان مشارکت دور نخست انتخابات, گیلان جزو پنج استان پایین کشور بود که قرار گرفتن در فصل کشاورزی از دلایل اصلی آن بود؛مردم ما کشور خود را دوست دارند و برای عزت و آبروی کشور خود فردا پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

استاندار گیلان به عملکرد سه ساله دولت در این استان نیز اشاره کرد و افزود: به طور معمول در همه دولت‌ها در سال چهارم وعده‌ها تحقق می یابد، اما در دولت سیزدهم اکثر وعده‌هایی که داده شده بود، عملیاتی شد.

عباسی ادامه داد: سال نخست فعالیت ما با کرونا همراه بود که هر روز بیش از ۷۰۰ نفر جان می باختند اما تلاش‌های شبانه روزی دولت رییسی سبب شد تا از این بحران با واردات واکسن عبور کنیم.

وی اضافه کرد: با وجود خزانه خالی و با بدهی زیادی که به دولت شهید رییسی به ارث رسیده بوده، اقدامات ارزنده بسیاری در کشور انجام و پروژه‌های فاخری در حوزه‌های کشاورزی, صنعتی , دریامحور, راه سازی و احداث مسکن در گیلان انجام شد.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: در بخش پروژه های عمرانی فراتر از وعده‌های خود عمل کردیم و توانستیم برنامه ریزی برای بهره برداری از طرح‌هایی به ارزش ۱۲۰ هزار میلیارد ریال را به ۱۴۰ هزار میلیارد ریال ارتقاء دهیم.

عباسی خاطرنشان کرد: هم اینک ۲.۶ میلیون واحد مسکن در کشور در حال ساخت است که از این تعداد ۴۴ هزار واحد مربوط به گیلان است که یا احداث شده یا در حال ساخت است؛ همچنین سه هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر نیز در گیلان طی سه سال اخیر به مردم تحویل داده شد.

وی به خرید تضمینی برگ سبز چای اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه طی سال ۸۱ و ۸۲ سازمان چای منحل و خرید تصمینی برگ سبز چای از بودجه حذف شده بود اما دولت سیزدهم با اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی از این بخش حمایت کرد و امروز یک هزار میلیارد ریال به حساب چایکاران واریز شد.

وی افزود: در سایر محصولات همچون برنج, زیتون و کیوی نیز با اتخاذ تصمیمات دولت سیزدهم, بشاهد رونق هستیم؛ به طور مثال هم اینک بازار برنج با توجه به سیاست‌های دولت در اختیار تولید است و بازار به آرامش رسیده است.

استاندار گیلان اخلاق مداری را ویژگی اصلی شهید رییسی عنوان کرد و گفت: آیت الله رییسی بااخلاق بود و برای خدمت شب و روز نمی شناخت که در نهایت تیز در راه خدمت به همراه همراهانش به شهادت رسید.

عباسی بیان کرد: بنده علاقه‌ای به اظهار نظر در رابطه با مناظره‌های انتخاباتی و نامزدها ندارم اما در غیاب رییس جمهور شهید نباید بداخلاقی انجام شود و اقدامات موفق دولت تخریب شود.

این پست ۷۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید