شکست رژیم صهیونیستی در دنیا آشکار شده است

در شهرستان تاریخ انتشار: 02/10/29 بدون نظر   119 بازدید

اندازه فونت    
شکست رژیم صهیونیستی در دنیا آشکار شده است

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب درباره شکست رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب، رژیم صهیونیستی نتوانسته به اهداف خود در غزه برسد و همین به معنی شکست مفتضحانه این رژیم جعلی است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۲۹ دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه مسلمانان وظیفه دارند با دوستان خدا دوست باشند و با دشمنان خدا مبارزه کنند، گفت: مسئولان در تراز انقلاب باید با این دیدگاه سنجیده شوند.

وی به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: مردم دیدگاه کاندیداها به مسائل مختلف را بررسی و فردی را انتخاب کنند که دل در گرو غرب نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در موشک باران پایگاه‌های جاسوسی داعش و موساد در سوریه و عراق، افزود: موشک‌های نقطه زن سپاه پیام آشکار برای رژیم منحوس صهیونیستی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان اقتدار دارد و برای تامین امنیت کشور و حمایت از ملت‌های مظلوم با کسی تعارف و مماشات نمی‌کند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در طول بیش از یکصد روز گذشته اضمحلال خود را بیش از پیش آشکار کرده و لذا شاهد جنایت‌های بیشمار آنان در حق زنان و کودکان بی‌دفاع غزه هستیم.

وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب درباره شکست رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب، رژیم صهیونیستی نتوانسته به اهداف خود در غزه برسد و همین به معنی شکست مفتضحانه این رژیم جعلی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دنیا به جنایت‌های اسرائیل پی‌برده و می‌داند که حماس و مقاومت فلسطین از بین رفتنی نیست، تاکید کرد: سران اسرائیل با بسیاری از کشوهای غربی نشست برگزار کرده‌اند تا حماس را نابود کنند، اما نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به ایستادگی انصارالله یمن در برابر ابرقدرت‌های جهان، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت مقتدرتر از همیشه است و در باب المندب شاهد زمین گیر شدن دشمنان هستیم و دنیا باید این قدرت را باور کند.

امام جمعه رشت تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حفاظت از کشتی‌های رژیم صهیونیستی در تنگه باب المندب را بی اثر دانست و بیان کرد: یمن اعلام کرده که تا آخر آماده دفاع از فلسطین و غزه  است و هرگز از استکبار هراس نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین خواستار اهتمام دولتمردان در تکمیل پروژه های مهم استان گیلان شد و عنوان کرد: اتمام باقیمانده آزادراه قزوین – رشت، رفع مشکل پسماند، پاکسازی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، احیای تالاب انزلی و… باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام

این پست ۱۱۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید