شرکت در انتخابات، ادای دین به شهدای خدمت

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/03/12 بدون نظر   47 بازدید

اندازه فونت    
شرکت در انتخابات، ادای دین به شهدای خدمت

ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه دکترین مقاومت در اندیشه امام خمینی(ره) در تعیین نظم نوین جهانی نقش موثری داشته است، گفت: از بین بردن ابهت پوشالی ابرقدرت های شرق و غرب و دمیدن روحیه‌ امید در جوامع مستضعف از برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی امروز، ۱۱ خردادماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) رهبری، مکتب و مردم را سه رکن اساسی هر انقلاب برشمرد و اظهار کرد: امام خمینی(ره) به عنوان رهبر، شخصیت ممتازی داشت، راز محبوبیت امام، شخصیت برجسته ایشان بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه هدف امام خمینی از انقلاب احیای ارزش های اسلامی بود، افزود: امام به هدفش که تعالی دین بود ایمان داشت و به راهی که برای رسیدن به هدف انتخاب کرده بود و همچنین به مردم و خدای خود ایمان راسخ داشت.

وی از عوامل مهم موفقیت امام را به بیان خودشان مردم عنوان کرد، گفت: تا زمانی که سه عنصر رهبری، مکتب و مردم وحدت داشته و در کنار هم باشند موفقیت در جامعه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: از بین رفتن طاغوت و استقرار نظام اسلامی، از بین بردن ابهت پوشالی ابرقدرت های شرق و غرب و دمیدن روحیه‌ امید در جوامع مستضعف از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

تدینی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به احیای ولایت فقیه و تاسیس نهادهای انقلابی منجر شد که آثار آن در جهان امروزی دیده می شود؛ دکترین مقاومت در اندیشه امام خمینی در تعیین نظم نوین جهانی نقش موثری داشته است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان تاکید کرد: در آینده نزدیک، جهان به قطب مقاومت و قطب تسلیم، تقسیم خواهد شد و از هم اکنون جوامع در حال پیوست به قطب مقاومت هستند.

وی شرکت در انتخابات را تکلیف مهم مردم ایران دانست و گفت: شرکت در انتخابات تجدید عهد با آرمان امام راحل و شهدا و ادای دین به شهدای خدمت است.

انتهای پیام

این پست ۵۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید