ستادهای مردمی سعید جلیلی در گیلان فعال شده اند

گیلان تاریخ انتشار: 03/03/27 بدون نظر   20 بازدید

اندازه فونت    
ستادهای مردمی سعید جلیلی در گیلان فعال شده اند

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی «سعید جلیلی» در گیلان گفت: ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در ۱۷ شهرستان استان با تعیین مسئولان طی یکی دو روز گذشته فعالیت خود را بدون مراسمی خاص و با حضور و مشارکت مردم شروع کرده اند و امروز هم ستاد مردمی ما در شهرستان رشت همزمان با ستاد دانشجویی فعال کردیم.

سیدحسین میرصالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فعالیت ستادهای انتخاباتی ما با رویکرد مردمی و استفاده از ظرفیت های آنان برای تبلیغات و بر اساس شعار «یک جهان فرصت، یک ایران جهش؛ هر ایرانی یک نقش باشکوه» این نامزد متمرکز است.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی فقدان آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این پست ۴۰ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید