رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت :سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد

منجیل تاریخ انتشار: 01/10/15 بدون نظر   276 بازدید

اندازه فونت    
رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت :سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد

امیر مومنی رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت :سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد

امیر مومنی رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد بلکه تمام عمرش را برای خدمت به نظام، میهن و اسلام وقف کرد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت افزود: فقط مردی که تقوا پیشه کرده باشد می تواند از بزرگ ترین و قدرتمندترین دشمنان اسلام و ایران هراسی به دل راه ندهد.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت به پشتوانه سردار قاسم سلیمانی جان گرفت و توانست شهرهای محاصره شده در دست داعشی ها و تکفیری ها را نجات دهد.

مومنی احترام و توجه به خانواده شهدا و به خصوص فرزندان آنان را از ویژگی های حاج قاسم دانست و گفت: ساده و صمیمی بود و ارتباطش با مردم با خلوص انجام میشد و هیچ کبر و تکبری به عنوان یک فرمانده بزرگ، نداشت.

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: حاج قاسم ماورایی نبود و چون برای همه دست یافتنی بود محبوبیتش را در قلوب مردم صدچندان کرد و گواه این حرف مراسم تشییع و همچنین حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد ایشان است.

مومنی در ادامه از حضور اعضای هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت در آیین سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی که امروز در میدان شهدای ذهاب رشت(پیاده راه فرهنگی) برگزار شد خبر داد و گفت: هیات نجات غریق و غواصی رشت نیز برای سربلندی ایران عزیز، این حرم سفارش شده حاج قاسم بزرگ، همچون سایر مردم ایستاده است.

این پست ۲۶۷ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید