رقابت‌های اسنوکر قهرمانی پیشکسوتان کشور در گیلان آغاز شد

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/10 بدون نظر   19 بازدید

اندازه فونت    
رقابت‌های اسنوکر قهرمانی پیشکسوتان کشور در گیلان آغاز شد

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها، ۸۶ ورزشکار پیشکسوت این رشته از استانهای تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اردبیل، گلستان، خراسان جنوبی، البرز، زنجان، اصفهان، کرمان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، قزوین و اردبیل حضور دارند.

ورزشکاران شرکت‌کننده در این مسابقات، ابتدا در ۲۱ گروه‌ چهار و پنج نفره با هم رقابت می‌کنند که در نهایت نفرات برتر به مرحله دوم صعود می‌کنند که پس از اتمام مرحله گروهی، رقابتها به صورت حذفی دنبال می شود.

در رقابتهای روز نخست و در بازی‌های انجام شده این رقابتها، محمدعلی علیپور از خوزستان برابر سید روزبه بنافتی از مازندران به برتری رسید و مصطفی حسن‌زاده از تهران نیز موفق شد محمود دشتی را شکست دهد.

قضاوت این دوره از رقابتها را، افشین دهقانی به عنوان سرداور، معین نژادغلامعلی، مهربد مجاهدنیا، سهیل قاجار، حسین بیابانی‌مقدم، صالح بنانی، هادی قلی‌پور، رضا جمال‌امیدی، علی نصیری، کیهان خیراندیش و ماهان زیبایی بعنوان داور برعهده دارند، ضمن اینکه مسئول برگزاری این مسابقات برعهده نیما غلامی است.

بیست و سومین دروه رقابتهای اسنوکر قهرمانی پیشکسوتان کشور به مدت ۶ روز در باشگاه بیلیارد شار رشت پیگیری می‌شود که در نهایت به نفرات برتر این مسابقات، جام و مدال قهرمانی و جوایزی اهداء می شود.

همچنین پس از پایان مسابقات اسنوکر قهرمانی پیشکسوتان کشور، سومین دوره مسابقات ناین بال زیر ۱۹ سال کشور ۱۶ تیر ماه و چهاردهمین دوره رقابتهای اسنوکر زیر ۲۱ سال کشور نیز، روز ۱۸ تیر ماه جاری به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

این پست ۳۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید