رفع تداخل زمین‌های کشاورزی سند جهادی دولت سیزدهم در گیلان است 

گیلان تاریخ انتشار: 03/03/26 بدون نظر   24 بازدید

اندازه فونت    
رفع تداخل زمین‌های کشاورزی سند جهادی دولت سیزدهم در گیلان است 

به گزارش ایرنا؛ اسدالله عباسی بعد ازظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه مسئولان بخشی از بدنه جامعه‌ هستند و باید برای حل مشکلات آنان تلاش کنند، گفت: تمامی مدیران استانی و شهرستانی با مردم همراهی دارند و این امور به طور واضح مشهود است.
عباسی با تاکید بر جهادی کارکردن مسئولان در دولت سیزدهم و صدر آنان شهید جمهور، تصریح کرد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیشگاه پروردگار و مردم عزیز شد؛ اگرچه عده‌ای همواره تلاش‌های شهید جمهور را نادیده گرفته و اقدام به تخریب این شهید می کنند.
وی با بیان اینکه همه هدف دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده است، افزود: دولت گذشته ساخت مسکن مهر را رها کرد ولی دردولت سیزدهم در زمینه مسکن روستایی، محرومان و طرح نهضت ملی مسکن کارهای خوبی انجام شده است.
وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در رفع ناترازی برق و انرژی در کشور بیان کرد: قبل از روی کار آمدن این دولت در فصل تابستان همواره با قطعی برق منازل مواجه بودیم ولی در دولت سیزدهم با اصلاح شبکه‌های برق، دیگر شاهد این مشکل نیستیم.
استاندار گیلان یکی دیگر از اقدامات مهم دولت سیزدهم را کاهش نرخ تورم در کشور دانست و گفت: نرخ تورم در دولت گذشته به ۶۰ درصد رسیده بود ولی در این دولت به زیر ۴۰ درصد کاهش یافت که این امر نشان دهنده نگاه مناسب تیم اقتصادی دولت سیزدهم به مسائل معیشتی مردم بوده است.
عباسی، دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم را کاهش نرخ بیکاری دانست و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سه سال گذشته نرخ بیکاری استان از بیش از  ۹ درصد، امروز به کمتر از هفت درصد رسیده است و تعهد اشتغال استان هم در سال گذشته بیش از ۱۱۴ درصد محقق شد.
وی همچنین از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال برای تعریض و چهاربانده کردن جاده فومن، پونل، آستارا خبر داد و گفت: در گذشته اعتبار مناسبی برای بهسازی جاده فومن به پونل اختصاص نمی‌یافت ولی اکنون این رقم برای تعریض و نوسازی جاده جذب شده و کارها در حال انجام است.
استاندار گیلان با بیان اینکه در استان کارخانه‌هایی وجود دارد که نیاز به مواد اولیه و چوب دارند و از همه ظرفیت آنها استفاده نمی شود، افزود: در زمان حاضر بخشی از مواداولیه در این خصوص از کشورهای همسایه تامین می شود و می توان از طریق کشت صنوبر زنجیره تولید را تکمیل و تامین کرد.
عباسی با تاکید بر رفع مشکل فروش برنج در سال جاری با همت و تلاش شهید جمهور تصریح کرد: شالیکاران استان امسال در بحث خرید برنج قدری اذیت شدند که این مشکل به دستور شهید جمهور در هفته قبل از شهادت گره‌گشایی شد.
استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان قطب تولید مرغ در کشور است، افزود: در دولت گذشته میزان مرغ تولیدی در گیلان ۵۵۰ تن بود که این آمار در دولت سیزدهم به ۹۵۰ تن رسیده و حتی بخشی از مرغ تولیدی در گیلان به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

این پست ۴۰ بار بازدید شده

برچسب ها: , , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید