رای برای سربلندی ایران – ایرنا

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   18 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری که قرار بود تا ساعت ۱۸ امروز خاتمه یابد، به دلیل استقبال مردم در ساعات پایانی ۲ ساعت تمدید شد و با توجه به حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای، این مدت ۲ ساعت دیگر نیز تمدید و تا ساعت ۲۲ ادامه می یابد.

حضور گیلانیان در ساعات پایانی در شعب اخذ رای نیز بسیار چشمگیر است و هم اینک در اکثر شعب جمعیت زیادی برای رای دادن به رئیس جمهور منتخب خود حضور دارند تا حماسه دیگری از سوی مردم خطه گیل و دیلم و همپای سایر ایرانیان رقم زده شود.

برخی از گیلانیان حاضر در پای صندوق‌های رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر حضورشان برای سربلندی کشور در خصوص دلایل حضور در انتخابات عنوان کردند که هر رای آنان، تیری به قلب دشمن است اما افرادی که رای نمی‌دهند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

عزت کلید واژه تقاضای مردم گیلان از رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از ستاد انتخابات بازدید کردند

یکی از افرادی که در انتخابات حضور یافت، در این خصوص اظهار کرد: حضور ما در پای صندوق های رای دشمنان را ناامید می‌کند و اگر برای نظام و کشور خود ارزش قائل هستیم باید در انتخابات حضور یابیم، زیرا هر رای ما تیری به قلب دشمنان این نظام و ملت است.

وی افزود: البته کسانی که رای نمی‌دهند تصور دارند که رای ندادند اما این افراد با این کار خود، به دشمنان نظام ما رای می‌دهند زیرا هر چقدر مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، دشمنان از ما حساب می برند و در دنیا نیز سربلند خواهیم بود.

محمد دارابی افزود: البته کسانی که رای نمی‌دهند تصور شان آن است که رای نداده اند اما این آنان با این کار خود، به دشمنان نظام ما رای می‌دهند زیرا هر چقدر مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، دشمنان از ما حساب می برند و در دنیا نیز سربلند خواهیم بود.

وی بیان کرد: باید فردی را انتخاب کرد که به آرمانهای انقلاب پایبند و پیرو گفتمان امامین انقلاب باشد و دغدغه مردم داشته باشد تا مشکلاتی که در جامعه به خصوص در بخش اقتصادی وجود دارد را برطرف کند.

این کارمند ساکن رشت به خواسته‌های خود از رئیس جمهور منتخب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که هر فردی که رای اعتماد کسب کرد به حرفها و شعارهای خود عمل کند و به طور معمول حرف و عملش یکی باشد.

همچنین یکی از جوانانی که در این مشارکت حضور یافت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود و کشور دخیل خواهیم بود و سرنوشت خود را تعیین می‌کنیم.

علیرضا افزود: به همین دلیل از همه جوانان و همچنین سایر اقشار مردم درخواست دارم تا فرصت باقی است در این مشارکت حضور یافته تا رئیس جمهور با رای بالا انتخاب شود زیرا رای بالا پشتوانه مناسبی برای نظام و هم برای رئیس جمهور منتخب خواهد بود.

رای برای سربلندی ایران

وی بیان کرد: به طور حتم مشارکت بالا تاثیرات بسیار زیادی در اقتدار کشور در حوزه بین الملل و توسعه روابط ایران با سایر کشورها به خصوص با قدرتمندان جهان ایجاد خواهد کرد زیرا این رای نوعی پشتوانه برای نظام محسوب می شود و مسئولان ارشد کشور به خصوص دولتمردان می‌توانند با قدرت بیشتر با سایر کشورها به تبادل بپردازند.

یکی دیگر از رای دهندگان که از جانبازان دفاع مقدس بود نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهدا و جانبازان زیادی را نثار انقلاب کردیم و هم اینک نیز آمدیم تا گزینه اصلح‌را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم و به افراد مردد باید گفت که این مملکت برای همه ماست و همه باید در سرنوشت کشور سهیم باشیم.

محمد به انتظار از رئیس جمهور منتخب نیز اشاره و بیان کرد: انتظار ما این است که رئیس جمهور منتخب قانون اساسی را به نحو احسن اجرا و تمامی کارهای خود را بر مبنای قانون انجام دهد و به وعده‌های انتخاباتی خود به مردم نیز پایبند باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار دیگر آن است که فردی که رای اعتماد را مردم جلب می‌کند و به عنوان رئیس جمهور منتخب مسئولیت می پذیرد، با اقدامات خود در چارچوب قانون، مردم را از مشکلات اقتصادی موجود نجات دهد و برای معیشت مردم نیز برنامه داشته باشد.

یکی از بانوان نیز که در یکی از شعب اخذ رای رشت حضور یافت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما با حضور در انتخابات آینده خود را تامین می‌کنیم و اجازه نمی دهیم که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

این پرستار اهل رشت افزود: ما با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح، تصمیم درستی را اتخاذ می کنیم و از حق طبیعی خود استفاده می‌کنیم و با این کار هم دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

این پرستار اهل رشت افزود: ما با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح، تصمیمی درستی را اتخاذ می کنیم و از حق طبیعی خود استفاده می‌کنیم و با این کار هم دشمنان را ناامید خواهیم کرد

زهرا ادامه داد: دشمنان بدانند که ما هماره پشتیبان نظام خود هستیم و با حضور گسترده تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم و به اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان به عنوان فرزند کوچک این سرزمین توصیه می کنم که از این فرصت استفاده و در همین دقایق و ساعت باقیمانده در انتخابات شرکت کنند.

این پرستار در ادامه به خواسته‌های خود از رئیس جمهور نیز اشاره و اظهار کرد: ما با حضور در پای صندوق‌های رای به وعده خود که مشارکت و حمایت است، عمل می‌کنیم و انتظار داریم که رئیس جمهور منتخب نیز به وعده‌های خود عمل کند و به شعارهایی که در مناظره‌های انتخاباتی داده، پایبند بوده و دغدغه مردم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رئیس جمهور باید فکری به حال معیشت مردم و این گرانی‌ها کند و انتظار است که دولتمردان بیشتر به معیشت مردم پرداخته و قدر این مردم را بدانند زیرا آنان هر زمان که نیاز باشد در صحنه های مختلف حضور می یابند.

برآیند کلام حضور یافتگان پای صندوق های رای مبتنی بر سربلندی ایران اسلامی است و شرکت در انتخابات را نوعی انتخاب در سرنوشت خود و کشور دانسته و مشارکت بالا را باعث تحکیم و قدرت بیشتر کشور می دانند و تاکید می کنند نقشه‌های دشمنان با مشارکت بالا خنثی خواهد شد.

این پست ۳۴ بار بازدید شده

برچسب ها: , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید