راه آهن رشت – بندرکاسپین به کیلومتر آخر رسید

در شهرستان تاریخ انتشار: 02/12/08 بدون نظر   220 بازدید

اندازه فونت    
راه آهن رشت – بندرکاسپین به کیلومتر آخر رسید

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه راه‌آهن رشت – بندرکاسپین به کیلومتر آخر رسیده است، گفت: هم اینک یک کیلومتر محدوده پل تقاطع بندرانزلی در منطقه آزاد در حال انجام است و پس از آن مراحل ریل گذاری آغاز می شود.

اسدالله عباسی امروز، ۸ اسفندماه در حاشیه بازدید از وضعیت و روند اجرای خط آهن رشت – بندرکاسپین، اظهار کرد: این پروژه با تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران در حال انجام است و در روزهای آینده شاهد تکمیل آن و بهره برداری این پروژه در سفر آیت الله دکتر رئیسی به استان گیلان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در مجموع بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و تامین اعتبار برای ایمن سازی راه ها ادامه داد.

استاندار گیلان تصریح کرد: حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال از این اعتبارات در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای پروژه راه آهن رشت – بندر کاسپین تامین و تخصیص یافته است.

عباسی با بیان اینکه راه‌آهن رشت – بندرکاسپین به کیلومتر آخر رسیده است، بیان کرد: اکنون مشکلی برای تامین اعتبار تا تکمیل کیلومتر نهایی وجود ندارد و با وجود بارش رحمت الهی برف و هوای بارانی چند روز اخیر، کارها با قدرت و قوت در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، پروژه راه آهن رشت – کاسپین – انزلی به عنوان بخشی از طرح راه آهن قزوین – رشت و آخرین قسمت از کریدور جنوب به شمال است که در تجارت کشور، منطقه خاورمیانه، آسیای میانه و اوراسیا تحولی بزرگی ایجاد می کند ضمن آنکه مسیر رشت – آستارا هم در دست پیگیری است.

انتهای پیام

این پست ۱۴۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید