دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر با استاندار گیلان

منجیل تاریخ انتشار: 00/09/21 بدون نظر   392 بازدید

اندازه فونت    
دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر با استاندار گیلان

 

دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر با استاندار گیلان

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر به منظور پیگیری موانع تولید شرکت علی الخصوص قطعی گاز مصرفی و سوخت جایگزین (مازوت ) با دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر؛در این دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن تبریک انتصاب دکتر عباسی به عنوان استاندار گیلان و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان همچنین تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیه و روزپرستار ، در راستای شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زداییها به تشریح وضعیت سیمان در استان گیلان در سال جاری و تبیین افق و چشم انداز آن در سال پیش رو پرداخته وخلاصه‌ای از اقدامات انجام پذیرفته در یکسال گذشته با تاکید و تکیه بر توان پرسنل سخت کوش و دلسوز شرکت و نیز پتانسیل بالای علمی و عملی متخصصین جوان این واحد تولیدی را توضیح دادند.

در ادامه ایشان موانع و مشکلات تولید در شرکت سیمان خزر من جمله محدودیت های انرژی (گاز، مازوت و برق) و ذخایر معادن را عنوان و خواستار مساعدت و دستور ویژه استاندار محترم شد.

همچنین در این جلسه دکتر عباسی استاندار گیلان نیز ضمن خیرمقدم دستور لازم بابت رفع موانع تولید و نیز رهنمود مقتضی جهت تسهیل امورات کارخانه سیمان خزر را به جناب آقای دکتر فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری صادر نمود.

وی در پایان دیدار و صحبت های خود اظهار داشت که معاونت امور اقتصادی ارتباط تنگاتنگ با واحد سیمان خزر داشته و نتایج حاصله نیز به ایشان منعکس گردد.

اصغرپور – روابط عمومی شرکت سیمان خزر

این پست ۳۳۱ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید