دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه منت‌گذار

اخبار ایران تاریخ انتشار: 00/04/01 بدون نظر   482 بازدید

اندازه فونت    
دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه منت‌گذار

رییسی: دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه منت‌گذار
رییس جمهوری منتخب گفت: در نظام اسلامی دولت خدمتگزار مردم است نه منت‌گذار و تمام کارگزاران باید خود را خدمتگزار مردم بدانند.

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی منجیل خبر؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی عصر سه‌شنبه در جشن ولادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی افزود: وزرا و مدیران میانی بدانند قبول داشتن بنده شرط کار در دولت نیست بلکه حفظ کرامت مردم شرط خدمت در این دولت است.
وی اضافه کرد:امروز همه بدانند هرکسی در هر جای کشور خدمت به مردم می‌کند به نام علی‌بن موسی‌الرضا (ع) باید کرامت مردم را حفظ کند و هیچ کس حق ندارد به کرامت مردم کوچکترین خدشه‌ای وارد کند.
رییس جمهوری منتخب گفت: در حکومت علوی نیز توجه به مردم و حقوق مردم مورد تاکید بودچون راه خدا از میان خلق می‌گذرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی افزود: شناخت مقام ولایت امام رضا (ع) گره‌ها را در ذهن و عمل ما می‌گشاید و در پرتوی این وجود مقدس معرفت پیدا می‌کنیم و در پرتوی شناخت و معرفت حجت خدا کرامت اکتسابی اتفاق می‌افتد.
وی اضافه کرد: کرامت اکتسابی مربوط به انسانهایی است که دل، ذهن و جان را با خدا و حجت خدا متصل کرده‌اند، انسان به مقام کرامت که برسد به بخشش می‌رسد و می تواند مانند شهدا جان خود را در راه خدا بدهد.
رییس جمهوری منتخب گفت: معنای خدمت نیز متفاوت است، امروز همه افراد کره زمین مدعی خدمت هستند اما خدمت با معنای مادی گرایانه و مادی محوری و منفعت‌گرا یک نوع از خدمت است و خدمت نوع‌دوستی و انسان‌دوستی نوع دیگر خدمت است که با نگاه انسان‌مدارانه انجام می‌شود اما خدمت برای خدا و برای کسب رضای او به دیگران توجه کردن متفاوت‌ترین نوع خدمت است که در پرتوی خدادوستی حاصل می شود.

این پست ۳۹۱ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید