دوره سرپرستی تمام شد اما خبری از انتخابات بولینگ و بیلیارد نیست!

ورزشی تاریخ انتشار: 03/04/12 بدون نظر   22 بازدید

اندازه فونت    
دوره سرپرستی تمام شد اما خبری از انتخابات بولینگ و بیلیارد نیست!

ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی تیرماه ۱۴۰۱ انجام شد که بعد از گذشت ۲ سال هنوز خبری از برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون نیست.

به گزارش منجیل خبر به نقل از ایسنا، ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی تیر ۱۴۰۱ انجام شد و کامبیز صنعتی، محمد ولی زاده، غلامزاده و هاشم اسکندری برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کردند که سال گذشته انتخابات این فدراسیون دو بار به تاخیر افتاد و اکنون بعد از گذشت ۲ سال هنوز خبری از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیست.

این بلاتکلیفی در شرایطی است که رضا سلطانپور دبیر فدراسیون آذر سال گذشته با حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد جایگزین هاشم اسکندری شد و با پایان دوره ۶ ماهه سرپرستی سلطانپور، نه خبری از معرفی سرپرست جدید است و نه این که وزارت ورزش زمان برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون را به صورت رسمی اعلام می‌کند.

رضا سلطانپور سرپرست فدراسیون در این خصوص به منجیل خبر به نقل از ایسنا گفت: برای برگزاری مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد تابع تصمیم وزارت ورزش و جوانان هستیم، هر زمان به ما براساس اولویت بندی وزارت ورزش تاریخ اعلام کنند، جلسه هیات رییسه را برگزار خواهیم کرد. آماده برگزاری مجمع هستیم تا زودتر وضعیت ریاست فدراسیون مشخص شود.

وی در پایان گفت: درست است در اولویت بندی برگزاری مجمع انتخابات در ردیف‌های پایین قرار داریم اما امیدوارم با برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد زودتر تکلیف این فدراسیون از نظر ریاست مشخص شود.

انتهای پیام

این پست ۳۸ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید