خدمت خالصانه و با صداقت برای مردم با انتخابی اصلح ادامه می یابد

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   19 بازدید

اندازه فونت    
خدمت خالصانه و با صداقت برای مردم با انتخابی اصلح ادامه می یابد

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز جمعه پس از بازدید از شعب اخذ رای در میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت) اظهار کرد: مردم بصیر و آگاه گیلان می دانند این مسئولیت و اراده آنان است که می تواند رئیس جمهوری اصلح انتخاب کند و در چهار سال آینده سرنوشتی نیک برایشان رقم زند.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از ارکان نظام است و قوه مجریه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد؛ همانگونه که شهید جمهور برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت و خستگی ناپذیر بود مردم ما باید فردی را انتخاب کنند که مخلصانه به مردم خدمت کند.

عباسی با بیان اینکه خدمت برای مردم با اخلاص و صداقت باید ادامه پیدا کند ، افزود: گیلانیان امروز پرشور پای صندوق های رای حاضر می شوند و بهتر است هرچه زودتر در مدت زمان تعیین شده آرای خود را در صندوق ها بریزند.

وی از کسانی که زمینه رای گیری سالم در استان را فراهم کردند تقدیر کرد و گفت : مردم فردا نتیجه این انتخاب را از نزدیک لمس خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز به خبرنگاران گفت: مردم ما مردمی بسیار نجیب پای کار و انقلابی هستند؛ امروز نیز در ساعات آغازین رای گیری پرشور و انقلابی پای صندوق هاحضور یافتند تا فردی اصلح را بعنوان رئیس جمهور آینده کشور انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شرکت در انتخابات را تجدید بیعت با رهبر انقلاب و نه بزرگ به دشمن دانست و تاکید کرد: این اتفاق با حضور و با پشتوانه مردم رقم خواهد خورد .

این پست ۳۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید