حضور گسترده در انتخابات توطئه بدخواهان را ناکام می گذارد

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/09 بدون نظر   31 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسینعلی رضازاده در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان آستارا انتخابات هشتم تیرماه را یک رخداد بزرگ توصیف کرد و اظهارکرد: این یک صحنه عادی نیست بلکه مشارکت باشکوه نیاز امروز کشور و مایه اقتدار ملی و انقلابی ما در دنیاست.

وی افزود: چشمان دوست و دشمن به انتخاب ملت ایران دوخته شده؛ جوانان و قشرهای گوناگون مردم باید بدانند که حضور در این انتخابات نشانی بر اقتدار است.

امام جمعه موقت شهرستان آستارا ادامه داد: آینده کشور به این حضور گره خورده و رسانه‌های خارجی و بیگانه را می‌بینیم که چه مقدار در مورد این انتخابات سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی توجه به معیارها و انتخاب اصلح را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ملاک ما برای انتخاب فرد اصلح باید ارزش‌های الهی، دستاوردهای انقلاب‌اسلامی و خون‌ پاک شهیدان باشد؛باید با چشم‌های گشوده،حواس‌ جمع و با توجه به معیارهای الهی ، اسلامی و انقلابی آینده کشور را بزنیم.

حجت الاسلام رضازاده تصریح کرد: موضوع مهم انتخابات تجلیگاه انسجام ملی است که حضور همه جانبه و حماسی مردم قدرشناس آستارا و اقصی نقاط ایران بزرگ در این انتخابات، تضمین کننده امنیت، آرامش و رافع مشکلات کلان اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

وی با تبیین نقش شرارت انگیز آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در عرصه عالم، تاکید کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و شرارت اسرائیل غاصب تمام توان خود را به کار گرفته تا بین ملت عزیز ایران و صندوق های رای جدایی اندازد و از این آب گل‌آلود، ماهی مقصود شان را به دست آورند.

امام جمعه موقت شهرستان آستارا بیان کرد: به حول و قوه الهی مردم متعهد و وطن دوست ایران بزرگ امروز با انداختن رای خود به صندوق و انتخاب رئیس جمهوری متدین، متخصص، خادم و انقلابی، دین خود را به خون پاک شهدا و ایثارگران و به خصوص رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت ادا خواهند کرد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

این پست ۴۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید