حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس و ناکام می‌کند

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   26 بازدید

اندازه فونت    
حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس و ناکام می‌کند

طهمورث عموپور صبح امروز به هنگام انداختن رای خود به صندوق افزود: مشارکت در انتخابات موجب تعمیق مردم سالاری دینی و تقویت اقتدار و انسجام کشور می شود.

وی عنوان کرد: دشمن همواره تلاش کرده با همه عوامل و امکانات به این کشور و نظام ضربه بزند اما همواره حضور همیشه در صحنه مردم ما توطئه های آنان را خنثی کرده است و امروز هم این حضور ویژه و متفاوت تر از همیشه و گسترده تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: مهمترین رکن پایداری این انقلاب توسعه مشارکت مردمی در تمامی بخش ها از جمله در عرصه انتخابات است و امیدواریم با رقابت سالم و مشارکت مردم فرد اصلح وشایسته برای اداره کشور و پیشبرد امور مردم انتخاب شود.

وی اظهار داشت: بعد از آن شهادت آیت الله رئیسی و همراهان خدومش، مقدمات برگزاری انتخابات چون همه نقاط استان در رودبار هم به بهترین نحو انجام شد و هیات های اجرایی و نظارت تشکیل و فرآیند عظیمی در این مدت کم توسط دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات انجام شد.

وی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات؛ تمامی فرآیندها به غیر از اخذ رای به صورت الکترونیکی است و با کارت ملی و شناسنامه جدید می توانند آراء خود را به صندوق ها بیاندازند.

فرماندار رودبار ابراز امیدواری کرد: با حضور مردم همیشه در صحنه، ایرانی قوی شکل گیرد و برگ زرین و پر افتخار دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورده و انتخاباتی پرشور توام با شعور را شاهد باشیم که برای سازندگی ایران اسلامی موثر و مفید باشد.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز گیلان واقع است.

این پست ۴۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید