حدود ۳۰ مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی رسیدگی شد

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   19 بازدید

اندازه فونت    
حدود ۳۰ مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، موسی کاظمی عصر روز جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشتر گزارش‌ها بدلیل بی‌خبری از مسائل مربوط به عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات بوده که با حضور اکیپ های بازرسی تاکنون موردی از تخلف به اثبات نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه گزارش‌های مردمی از تخلفات احتمالی در حوزه های انتخابیه و نمایندگان نامزدهای انتخاباتی رسیدگی می شود، ادامه داد: پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تخلفات بلافاصله تیم بازرسی بصورت محسوس یا نا محسوس موضوع را تا حصول نتیجه بررسی می کنند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات گیلان اظهار کرد: علاوه بر گزارش ‌های مردمی تخلفات انتخاباتی از راه های مختلف پی گیری می شود که تاکنون تخلف توسط عوامل اجرایی ثابت نشده است.

وی با بیان اینکه ۲۷۸ بازرس و ۱۷ رئیس بازرسی انتخابات شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست همکاری دارند اضافه کرد: علاوه براین هیات بازرسی استان وظیفه بررسی مراقبت سلامت بر انتخابات را بر اساس قانون و شرع بر عهده دارند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات گیلان بیان کرد: هدایت، راهبری و نظارت بر عهده رئیس بازرسی شهرستان بوده که عموما معاونت فرمانداری همان شهرستان در حوزه انجام وظیفه می کند.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند و آرا مردم را اخذ می کنند.

این پست ۳۴ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید