جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین کننده در معادلات بین‌المللی دارد

در شهرستان تاریخ انتشار: 02/10/22 بدون نظر   447 بازدید

اندازه فونت    
جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین کننده در معادلات بین‌المللی دارد

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه گیلان در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آبراه های مهم جهان، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین کننده در معادلات بین المللی دارد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۲۲ دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آبراه های مهم جهان، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین کننده در معادله های بین المللی دارد.

وی با بیان اینکه حضور ناوشکن البرز در دریای سرخ اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده است، تصریح کرد: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق استراتژیک جهان خار چشم آمریکا و اروپاست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان ما در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: دشمنان اسلام داعش را ایجاد کردند تا منطقه را ناامن کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اثرگذاری منطقه ای و بین المللی دارد، عنوان کرد: دشمنان می خواهند با درگیر کردن ایران در جنگ های منطقه ای، مانع از اثرگذاری جهانی ایران شوند.

وی حضور جمهوری اسلامی در باب المندب و دریای سرخ را بسیار مهم دانست که باید اهمیت آن برای مردم تبیین شود و تاکید کرد: سالانه چندین هزار کشتی تجاری و ناو در دریای سرخ حضور پیدا می کنند و ۳۰ درصد نفت جهان از این آبراه حیاتی می گذرد و لذا ابرقدرت ها نسبت به آن حساس هستند.

آیت الله فلاحتی در ادامه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و گره گشایی از معیشت مردم تلاش کنند و گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و برخی از کاندیداها شیوه های نادرستی را برای تبلیغات انتخاب کرده اند، اما قطعا مردم چنین افرادی را به عنوان فرد اصلح نمی پذیرند.

وی با اشاره به بیانات راهگشای رهبر انقلاب در دیدار ۱۹ دی با مردم قم، ادامه داد: دشمن همواره تلاش کرده مردم را از انقلاب دور کند و موجب عدم نقش آفرینی آنان در صحنه های پشتیبانی از نظام شود، اما مردم با حضور پرشور در مناسبت های ملی و مذهبی، توطئه ها را نقش بر آب می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ناامید کردن جوانان نسبت به آینده کشور و نظام، هراس آفرینی نسبت به قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی و تضعیف باورها و اعتقادات دینی و انقلابی را از جمله شگردهای جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه بار دیگر از انقلاب و ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع می کنند و موجب یاس و سرخوردگی دشمنان خواهند شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران در انتخابات پیش رو برای انتخاب افراد اصلح حضوری پرشور و آگاهانه خواهند داشت، گفت: برگزاری انتخابات پرشور، عظمت ایران و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

انتهای پیام

این پست ۱۵۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید