جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای در خمام برگزار شد

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/03/21 بدون نظر   32 بازدید

اندازه فونت    
جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای در خمام برگزار شد

ایسنا/گیلان فرماندار خمام در جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای در این شهرستان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری‌، گفت: مجریان انتخابات بی طرفی و امین بودن را مورد توجه قرار داده و این اصل انتخاباتی را حفظ کنند.

حسن آدمیت امروز یک شنبه ۲۰ خردادماه در جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای خمام برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور که در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت شهدای خدمت با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی پاک زندگی کرد،‌ شایسته خدمت کرد و شرافتمندانه به استقبال شهادت رفت،‌ اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب عنوان فرمودند خللی در انجام امور وارد نخواهد شد؛ چرا که عزم فرزندان انقلاب جزم است تا با قدرت راه امام و شهدا را ادامه دهند و انشالله راه شهید رئیسی ادامه خواهد داشت.

جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای در خمام برگزار شد

وی در ادامه با تأکید بر حفظ بی طرفی و امین بودن مجریان انتخابات در شهرستان خمام تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می‌کنند، لذا این امر اهمیت خاصی دارد؛ به ویژه این انتخابات، از حساسیت بیشتری برخوردار است.

جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای در خمام برگزار شد

فرماندار شهرستان خمام با تشریح وظایف اعضا در شعب اخذ رأی، تاکید کرد: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به روز انتخابات از وظایف اعضا است.

جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای در خمام برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان خمام، وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات، مدیریت، دقت و برنامه‌ریزی لازم می‌خواهد، افزود: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز است نمایندگان فرماندار نیز نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام

این پست ۵۰ بار بازدید شده

برچسب ها: , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید