تست استعدادیابی فوتبالیست‌های نوجوان گیلان با سرمربی تیم ملی برگزار شد

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/12 بدون نظر   25 بازدید

اندازه فونت    
تست استعدادیابی فوتبالیست‌های نوجوان گیلان با سرمربی تیم ملی برگزار شد

رئیس هیات فوتبال گیلان در خصوص برگزاری این تست در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حدود ۴۰ بازیکن رده سنی نوجوانان که توسط استعدیابان این هیات در مراحل گذشته انتخاب شده بودند، در این تست حضور یافتند.

قربانعلی الماسخاله افزود: از ابتدای امسال طرح استعدادیابی فوتبال رده سنی نوجوانان در مناطق مختلف استان برگزار شد که در نهایت برترین بازیکنان به مرحله نهایی راه یافتند که امیداوریم برخی از این بازیکنان توسط سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شوند.

وی ادامه داد: تست استعدادیابی فوتبالیست‌های نوجوان گیلان با حضور بازیکنان لیگ‌های دسته یک و دسته برتر نوجوانان استان و بازیکنان تیمهای گیلانی حاضر در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته استعدادهای خوبی در این مرحله حضور دارند و این بازیکنان چکیده فوتبال رده سنی نوجوانان استان هستند و پیش‌بینی می شود که چند بازیکن به اردوی تیم ملی راه یابند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بازیکنان گیلانی در تست نهایی زیر ذره بین عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان قرار دارند و در نهایت نیز سرمربی تیم ملی برترین بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد.

الماس‌خاله خاطرنشان کرد: گیلان یکی از قطب های برتر فوتبال کشور بشمار می رود که همواره بازیکنان این استان در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در تیمهای ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده‌های سنی مختلف و بزرگسالان حضور چشمگیر و موثری دارند.

این پست ۴۲ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید