ترافیک پایتخت روان است/ خواب آلودگی، راننده ۲۰۷ را به دردسر انداخت

حوادث تاریخ انتشار: 03/04/14 بدون نظر   19 بازدید

اندازه فونت    
ترافیک پایتخت روان است/ خواب آلودگی، راننده ۲۰۷ را به دردسر انداخت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت در حالی که از روان بودن ترافیک پایتخت خبر داد، از رانندگان خواست این خلوتی باعث سرعت غیرمجاز آنها نشود.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ترافیک امروز تهران گفت: امروز پنجشنبه (۱۴ تیر) در تهران شاهد هستیم که بسیاری از معابر خلوت هستند و تقریبا در هیچ معبری، ترافیک سنگین وجود ندارد؛ اما این خلوتی معابر باعث شده سرعت برخی رانندگان از حدمجاز بیشتر شده و حوادثی را رقم بزند. همچنین ممکن است خواب آلودگی نیز خطر ایجاد کند.

وی افزود: یکی از حوادثی که امروز شاهدش بودیم، ساعت ۶ صبح در خیابان آزادی تقاطع خیابان رودکی و رو به روی مرکز پلیس راهور تهران بزرگ رخ داد. در این حادثه راننده یک پژو ۲۰۷، خودروی خود را روی جدول و گذرگاه میانی خیابان انداخت.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: علت این حادثه خواب آلودگی راننده اعلام شد. خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و تنها کمی ترافیک ایجاد کرد. 

کشیر افزود: به همه رانندگان توصیه می کنم علاوه بر رعایت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی، پس از استراحت کامل پشت فرمان بنشینند که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. 

انتهای پیام

این پست ۳۴ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید