بهره برداری از ۶۸ پروژه شهری و روستایی آبفای گیلان در دهه فجر

در شهرستان تاریخ انتشار: 02/11/17 بدون نظر   70 بازدید

اندازه فونت    
بهره برداری از ۶۸ پروژه شهری و روستایی آبفای گیلان در دهه فجر

ایسنا/گیلان مدیرعامل آبفای گیلان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۶۸ پروژه آبرسانی به ارزش ۱۶۶ میلیارد تومان در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد و جمعیت ۴۰۷ هزار نفری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

علیرضا غیاثی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر امسال ۶۸ پروژه آبرسانی به ارزش ۱۶۶ میلیارد تومان در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: از این تعداد پروژه، ۳۸ مورد روستایی و مابقی شهری است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی محرومیت زدایی در روستاهای فاقد آب شرب، افزود: ۷۱۱ روستای گیلان برای این طرح پیش بینی و ۱۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده و طی دو سال آینده اجرایی می‌شود و مردم روستایی می‌توانند از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزایش تعداد روستاهای دارای آب شرب سالم را در دستور کار این شرکت دانست و تاکید کرد: شبکه آبرسانی استان مجهز به سیستم تله متری بوده و اکثر مخازن ذخیره و مراکز تولید ما به صورت هوشمند کنترل می‌شوند.

غیاثی با اشاره به ذخیره مناسب آب در سد شهربیجار، اضافه کرد: این سد که ۷۰ درصد آب شرب استان را تامین می‌کند، هم اکنون ذخیره مناسبی دارد و در سال آینده مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

این پست ۶۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید