بهترین ملوان ادوار تاریخ لیگ برتر

گیلان تاریخ انتشار: 03/03/27 بدون نظر   18 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را با ۲ شکست متوالی آغاز کرده بود، سرانجام با کسب ۴۱ امتیاز توانست رتبه ششم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دهد حال آنکه ملوانان تا قبل از هفته پایانی رقابتها در مکان پنجم جدول قرار داشتند.

تنها نماینده گیلان در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، در جریان این مسابقات، ۱۰ پیروزی، ۱۱ مساوی و ۹ شکست کسب کرد تا جایگاه ششمی جدول را تصاحب کند که بی‌شک در ابتدای فصل کمتر هوادار این تیم و یا کارشناسی پیش بینی این رتبه را برای ملوان داشت.

ملوانان در جریان بازی‌هایی که انجام دادند، ۳۱ گل به ثمر رساندند و ۲۶ گل نیز دریافت کردند تا تفاضل گل این تیم نیز مثبت پنج شود، البته خط حمله ملوانان به همراه سپاهان اصفهان با به ثمر رساندن ۳۱ گل، در رتبه چهارم قرار گرفت.

ملوان مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد

تیم فوتبال ملوان مغلوب مس رفسنجان شد

همچنین خط دفاعی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز، با دریافت ۲۶ گل، به همراه تیمهای فوتبال استقلال خوزستان و هوادار تهران، در رتبه ششم بهترین خط دفاعی لیگ برتر این فصل قرار گرفت.

این در حالی است که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از مجموع امتیازات کسب کرده، ۲۴ امتیاز را در نیم فصل نخست و ۱۷ امتیاز را در نیم فصل دوم به دست آورد که سرانجام در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

البته ملوانان در ابتدای نیم فصل دوم نیز نتایج بسیار خوبی را کسب کرده بودند اما در هشت هفته پایانی، این تیم طعم شیرین پیروزی را نچشید و آخرین پیروزی این تیم مربوط به بازی آنان در هفته بیست و دوم قابتهای لیگ برتر و مقابل تیم نساجی مازندران بود.

تارتار به افت این تیم در چند هفته پایانی اشاره و اظهار کر: ما برای کسب سهمیه آسیا با تیمهای سپاهان و تراکتورسازی تبریز رقابت داشتیم اما اشتباهات داوری در دیدار مقایل پرسپولیس در تهران و پس از آن شکست خانگی مقابل سپاهان، باعث شد فاصله ما نسبت به سپاهان و تراکتور زیاد شود

یکی از دلایل افت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته های پایانی، مشخص شدن عدم کسب سهمیه آسیایی، مصدومیت زیاد بازیکنان و همچنین اشتباهات داوری را می‌توان عنوان کرد که مهدی تارتار سرمربی این تیم نیز در نشست های خبری به این موضوع تاکید داشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک به افت این تیم در چند هفته اخیر اشاره و اظهار کرد: ما برای کسب سهمیه آسیا با تیمهای سپاهان و تراکتورسازی تبریز رقابت داشتیم اما اشتباهات داوری در دیدار مقایل پرسپولیس در تهران و پس از آن شکست خانگی مقابل سپاهان، باعث شد فاصله ما نسبت به سپاهان و تراکتور زیاد شود.

بهترین ملوان ادوار تاریخ لیگ برتر

تارتار بیان کرد: البته مصدومیت زیاد بازیکنان نیز یکی دیگر از دلایل کسب نتایج ضعیف در چند بازی اخیر بوده و طبیعی است که با این شرایط تا حدی انگیزه ها کم شود؛ بهرحال این بحران برای ما ایجاد شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و با کسب رتبه ششم جدول رده بندی، بهترین مقام خود را در ادوار مختلف لیگ‌های برتر کشور کسب کرد اما طرفداران این تیم امیدوارند که همچنان کادرفنی ملوان برای فصل آینده حفظ شود

وی ادامه داد: در چند بازی اخیر سعی کردم از وجود جوانان نیز استفاده کنم تا آنان نیز محک زده شوند و از سوی دیگر کمبودها را بررسی کنیم تا بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده مشخص شوند.

به هرحال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و با کسب رتبه ششم جدول رده بندی، بهترین مقام خود را در ادوار مختلف لیگ‌های برتر کشور کسب کرد اما طرفداران این تیم امیدوارند که همچنان کادرفنی ملوان برای فصل آینده نیز حفظ شود.

از سوی دیگر طرفداران پرشور ملوان که همواره در طول رقابتهای لیگ برتر از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای داشتند، این انتظار را دارند که گروه مالکیتی جدید این باشگاه به همراه آرش فهمیده مدیرعامل ملوان و با حمایت سایر مسئولان استانی بتوانند همچنان از این تیم شهرستانی حمایت کنند.

همچنین مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی با جذب چند بازیکن تاثیرگذار، نقاط ضعف این تیم را برطرف کرده تا ملوانان فصل آینده هم بتوانند با قدرت در لیگ برتر حضور یافته و رتبه بهتری را کسب کنند.

این پست ۳۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید