بستر انتخابات پرشور و سالم در شهرستان مرزی آستارا فراهم است

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   29 بازدید

اندازه فونت    
بستر انتخابات پرشور و سالم در شهرستان مرزی آستارا فراهم است

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: زمینه برگزاری انتخابات پرشور، سالم و قانونمند در این شهرستان مرزی استان گیلان فراهم است و حضور چشمگیر مردم، پشتوانه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

فرماندار آستارا در نخستین ساعت آغاز انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه اخذ رای مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

محمدرضا شهاب‌زاده امروز جمعه هشتم تیرماه بعد از انداختن رأی خود به صندوق اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: شرایط برای حضور حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری فراهم است.

وی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی نیست.

شهاب‌زاده ضمن دعوت از مردم این شهرستان برای حضوری فعال و پرشور در شعب اخذ رای، افزود: از ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور کار رای‌گیری در شعب اخذ رای این شهرستان آغاز شده و تاکنون مشکل خاصی در فرآیند انتخابات نداشته‌ایم، ضمن اینکه برای برگزاری سالم، قانونمند و باشکوه انتخابات تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: تمام اقدامات لازم برای تامین امنیت شعب اخذ رای انجام شده است و تلاش بر این است که مردم با اطمینان خاطر بتوانند در این رویداد مهم سیاسی و سرنوشت‌ساز شرکت کنند.

فرماندار آستارا، گفت: مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی از ساعات نخست رای‌گیری پرشور است و شهرنشینان و روستانشینان برای اداره امور و تعیین سرنوشت کشور خود نقش‌آفرین هستند.

فرماندار آستارا اضافه کرد: دشمن در شرایط کنونی به منظور ناامیدی و تحریم انتخابات برنامه‌ریزی می‌کند و بهترین گزینه برای بی‌اثر کردن توطئه‌ها، حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات امروز است.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری مجریان انتخابات، گفت: مجریان انتخابات این شهرستان با آشنایی کامل به قانون انتخابات، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند به کار می‌گیرند.

شهاب‌زاده افزود: انتخابات و اهمیت آن بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و مشارکت حداکثری مردم، مطالبه جدی رهبری نظام است.

فرماندار آستارا، اظهار کرد: ۱۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در شهرستان مرزی بندر آستارا را برعهده دارند.

محمدرضا شهاب‌زاده افزود: ۸۶ شعبه اخذ رای ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در شهرستان آستارا تعیین شده که از این تعداد ۳۴ شعبه در شهر آستارا، ۱۰ شعبه در شهر لوندویل، ۲۷ شعبه در روستاهای بخش مرکزی آستارا و ۱۵ شعبه در روستاهای بخش لوندویل مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۸۵ شعبه أخذ رأی ثابت و یک صندوق سیار برای انتخابات در آستارا تدارک دیده شده است، گفت: ۶۹ هزار نفر در شهرستان مرزی بندر آستارا واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش ایسنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است. شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته با مشارکت ۷۲.۸ درصدی مردم حد نصاب قابل توجهی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را در سطح استان گیلان به دست آورد. این شهرستان مرزی استان گیلان از لحاظ استقبال مردم از تمام رأی‌گیری‌های گذشته در میان مناطق مختلف استان گیلان از آوازه خاصی برخوردار است.

انتهای پیام 

این پست ۵۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید