برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان رودبار

منجیل تاریخ انتشار: 02/03/18 بدون نظر   899 بازدید

اندازه فونت    
برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان رودبار

جلسه شورای اداری شهرستان رودبار به ریاست طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار و با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای اداری شهرستان؛ دستاورد مهم سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان رودبار تامین مالی خطوط انتقال و شبکه و تجهیزات فرسوده آب شرب شد

 

طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت؛ با توجه به پیگیری مسئولان ارشد شهرستان دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان رودبار سفر اختصاصی داشتند و دستاورد مهم این سفر تامین مالی خطوط انتقال و شبکه و تجهیزات فرسوده آب شرب شهرستان شد.

 

وی افزود؛ استقبال از دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان کم نظیر بود که مردم شهرستان رودبار در مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین شهدای پانزده خرداد با محوریت اولین شهید نهضت حضرت امام (ره) سید یونس حسینی آغوزبنی رودباری حضور پررنگی داشتند که انعکاس خبری این مراسم از سوی رسانه های پرتلاش شهرستان، شبکه های رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز گیلان به خوبی منعکس گردید که اینجانب به نوبه خود از همه آنها تقدیر و تشکر میکنم.

 

فرماندار رودبار یاد آور شد؛ تحولات مطلوبی در ادارات شهرستان رودبار رخ داده است که امیدواریم در دولت مردمی ایران قوی آیت الله دکتر رئیسی مسئولان تلاش مضاعفی داشته باشند تا مردم صبور شهرستان رودبار دغدغه نداشته باشند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار تاکید کرد؛ در دولت مردمی ایران قوی مسئولین شهرستان باید جهادی و انقلابی مشکلات مردم را رسیدگی و مرتفع کنند.

 

وی بیان داشت؛ دوباره تاکید میکنم روسای ادارات با اصحاب رسانه ارتباط مؤثر داشته باشند ، مردم باید از کارهایی که توسط مسئولین انجام شده است، از طریق رسانه های شهرستان مطلع شوند.

 

عموپور اذعان داشت؛ هر فردی در هر مقامی که هست چنانچه بذر نا امیدی را در بین مردم بکارد بداند که در جبهه نفاق قرار دارد.

 

فرماندار رودبار گفت؛ مشکلات مردم شهرستان در حوزه های عمرانی از جمله آب و راه است که متولیان امر برای رفع آن باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

وی تصریح کرد؛ در پیگیری کار مردم ، مسئولان موظف هستند در چهارچوب قوانین پیگیر باشند و در دولت مردمی ایران قوی باید مردم در رفاه و آرامش باشند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد؛ قیر رایگان برای شهرستان اختصاص داده شد ولی در بعضی از شهرها نهضت اجرای پروژه آسفالت عملیاتی نشده است، دستگاههای نظارتی شهرستان پیگیر این موضوع هستند.

این پست ۵۰۵ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید