برخی عوامل نفاق در آستارا دستگیر شدند

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   21 بازدید

اندازه فونت    

محمدرضا شهاب زاده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: این عوامل که بعد از شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان وی دست به اقدامات هنجارشکنانه زده بودند برای روز انتخابات هم برنامه هایی داشتند که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) در آستارا دستگیر شدند.

وی توضیح داد: این افراد بعد از شهادت رییس جمهور و همراهانشان کلیپی منتشر کردند با این ادعا که مردم شهرستان از این حادثه در حالی شادی هستند و از شبکه های معاند هم این کلیپ پخش شد.

وی عنوان کرد: این اقدام عوامل نفاق باعث اعتراض شدید مردم به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان شد و در پی آن، موضوع در دستور کار سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان قرار گرفت و طی پیگیری های و اقدامات دقیق اطلاعاتی این افراد در چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت دستگیر شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات ایذایی این افراد آتش زدن بنرهای شهادت رئیس جمهور شهید و تهیه فیلم و کلیپ از این اقداماتشان و پخش آن از شبکه های معاند بود.

وی تاکید کرد: آنها مراودات مالی و ارتباطات گسترده ای نیز با شبکه های معاند و نفاق داشتند و اقداماتی هم برای روز انتخابات برنامه ریزی کرده بودند که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

این پست ۳۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید