ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور

منجیل تاریخ انتشار: 00/02/20 بدون نظر   439 بازدید

اندازه فونت    
ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور

ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور

رییس سازمان بسیج سازندگی کشوراز ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور در سال جاری خبرداد

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی منجیل خبر؛ سردار سرتیپ دوم زهرایی در ارومیه با اشاره به این که سال گذشته ۱۵ هزار طرح با کمک نهاد های مختلف با حدود هزار میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است گفت: ۱۱۲ هزار فرصت شغلی نیز سال گذشته از طرح های بسیج سازندگی ایجاد شده که امسال ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را هدف گذاری کرده ایم.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی با بیان این که بسیج تعین بخش مردم سالاری دینی در کشور است گفت: سال ۱۳۷۹ بود که بسیج سازندگی در امتداد جهاد سازندگی تشکیل شد تا ماموریت محرومیت زدایی را در کشور انجام دهد.
سردار سرتیپ دوم زهرایی افزود: ۴۲هزار گروه جهادی با ۸۰۰ هزار جهادگر در کشور مشغول فعالیت هستند که ۷ هزار گروه جدید فقط در دوران کرونایی تشکیل یافته است.
وی با بیان این که سامانه اطلس جهادی برای ارایه مجوزهای لازم و ساماندهی فعالیت های لازم در بسیج سازندگی ایجاد شده است خاطرنشان کرد: بزرگترین بانک اطلاعاتی موجود از گروه های جهادی و نتایج فعالیت آنها در حوزه های مختلف در این سامانه وجود دارد.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به این که ۲۸هزار گروه جهادی در محله ها توسط بسیج محلات تشکیل شده است گفت: ۵ هزار میلیارد تومان برای مرمت و اجرای راههای روستایی، ۷ هزار میلیارد تومان برای آب روستایی و ۳۰ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در روستاها اختصاص یافته است.
سردار سرتیپ دوم زهرایی از تدوین طرح جامع محرومیت زدایی مردم کاری در بسیج سازندگی خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ هزار روستا و هزار و صد محله حاشیه شهری در این طرح برای محرومیت زدایی و آبادانی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: ۵۰ هزار مسکن مددجویی کمیته امداد را بسیج سازندگی برای اجرا در طول دو سال تقبل کرده است.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور مردم پایه کردن اقتصاد مقاومتی و انجام طرح های اقتصادی زودبازده غیر انتفاعی را از جمله اولویت های این سازمان در طول سالهای مختلف دانست و تصریح کرد:  ۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از کارگاه های اقتصادی زود بازده و قطب های اقتصادی مناطق مختلف به بسیج سازندگی و سپاه اختصاص یافته است.
سردار سرتیپ دوم زهرایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمان مبارزه با کرونا در خصوص تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی گفت: در یک سال گذشته ۱۵ میلیون بسته معیشتی ، ۴۰ هزار جهیزیه ، ۲۸ میلیون غذای گرم و یک میلیون تبلت به محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا با کمک مردم داده شده است.
وی افزود: سند محرومیت زدایی نیروهای مسلح توسط ستاد مشترک نیروهای مسلح برای هماهنگی یگان های نظامی و تشکیل گروه های جهادی در همه ارگان های نظامی و حمایت از گروه های جهادی دیگر از طرف سرلشگر باقری برای همه ارگان های نظامی ابلاغ شده است

این پست ۳۷۱ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید