انصاف و عدالت در تبلیغات انتخاباتی رعایت شود

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/12 بدون نظر   24 بازدید

اندازه فونت    

جواد شفیعی ثابت روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی کنونی اظهار کرد: رقابت‌های انتخاباتی امری عادی است اما تشدید اختلافات، درگیری و حساسیت‌ها موجب طمع دشمنان برای بهره‌برداری و سوءاستفاده می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات گیلان افزود: کنترل رفتار سیاسی فردی، جمعی و اجتماعی در ایام انتخابات در فضای حقیقی و مجازی موجب کاهش گسل‌های اجتماعی شده، ضمن اینکه فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت آمیز و سازنده داشته باشند.

وی بیان کرد: شایعه‌سازی، تخریب رقیب، توهین و پیش‌بینی‌های غیرمستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی موجب جو روانی منفی در جامعه خواهد شد که هر دولتی سرکار بیاید قطعا در مسیر تحقق وعده‌های آنان دچار مشکل خواهد شد پس باید فکر آرامش جامعه برای فردای انتخابات باشیم.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: روش‌های متفاوت برای اداره جامعه و تضارب آراء؛ سطح بینش عمومی جامعه را در این انتخابات چند پله بالاتر برده است و باید از این ظرفیت آگاهی برای کسب تجربه از حوادث و در برابر فتنه انگیزی دشمنان این ملت استفاده کنیم تا طمع آنان خنثی شود.

وی بیان کرد: دور دوم انتخابات جمعه هفته جاری بر اساس قانون در مدت ۱۰ ساعت با تدابیر هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و انتظامی برگزار خواهد شد و تلاش می شود با هدف تحقق سلامت، مشارکت و امنیت در این انتخابات رقابتی شفاف، بی حاشیه و اخلاق مدارانه را شاهد باشیم.

این پست ۴۰ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید