انتخابات زمانی برای تردید نیست

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   17 بازدید

اندازه فونت    

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی عصر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: مردم ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق رای بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد و در راستای رسیدن به اهداف نظام کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کسی امروز نباید تردید کند که در انتخابات شرکت داشته باشد یا خیر؟ افزود: کسانی که رأی داده اند حتما از دوستان و آشنایان خود بخواهند که در انتخابات مشارکت داشته باشند.

امام جمعه شهرستان آستارا ضمن بیان اینکه به میزانی که مشارکت بالا می‌رود، دوام و عزت و مقبولیت نظام اسلامی ایران ارزش پیدا می‌کند، گفت: عزت ایران اسلامی امروز در دنیا همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان کردند، بستگی به حضور مردم دارد.

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه مردم مسئله حضور در آزمون مهم سیاسی را جدی گرفته و در انتخابات شرکت کنند، ابراز کرد: مردم نباید تردید داشته باشند و در کنار مشارکت بالا، می‌بایست انتخاب اصلح را نیز مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: اصلح در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بیان شده که از جمله آن می‌توان به احساس مسئولیت و تدین و امانت داری اشاره کرد.

امام جمعه شهرستان آستارا با بیان اینکه فرد اصلح کسی است که صداقت داشته باشد، ادامه داد: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید برای ریشه کن کردن فقر و فساد عزم جدی داشته باشد.

حجت الاسلام باقری ارومی ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به استقبال مردم از انتخابات بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز روز تردید نیست.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

این پست ۳۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید