امیدوار به صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/12 بدون نظر   26 بازدید

اندازه فونت    
امیدوار به صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

عباس چمنیان روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری تست استعدادیابی بازیکنان نوجوان گیلانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: ما با تیمهای اردن(میزبان مسابقات)، کره شمالی(قهرمان ۲ دوره این رقابتها)، سوریه و هنگ‌کنگ هم‌گروه هستیم.

وی افزود: در این مسابقات که در ۱۰ گروه و از ۲۸ مهرماه در اردن برگزار می شود، تیمهای نخست به همراه پنج تیم برتر تیمهای دوم به مرحله نهایی صعود می‌کنند که مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی کشور عربستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تیمی در حد و نام ایران بسازیم و با قدرت در این دوره از رقابتها حضور یابیم و با کسب عنوان نخست گروه خود و یا به عنوان یکی از تیمهای برتر دوم به مرحله نهایی راه یابیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اضافه کرد: همچنین اواخر مرداد ماه نیز مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان منطقه کافا آسیا را پیش رو داریم که این رقابتها به میزبانی تاجیکستان برگزار می شود و با توجه به فرصت کمی که در اختیار داریم، امیدواریم به زودی اردوهای تیم ملی را تشکیل داده تا با تیمی قدرتمند در این مسابقات حضور یابیم.

چمنیان با اشاره به این تست استعدادیابی بیان کرد: یکی از بهترین راهکارها برای شناخت استعدادهای برتر در مدت زمان کوتاه، حضور در تست استعدادیابی استانهای کشور است که هم اینک گیلان هفتمین استانی است که از نزدیک برای ارزیابی حضور یافته و بازیکنان نوجوان این استان را زیرنظر دارم.

وی خاطرنشان کرد: پس از گیلان نیز به چهار استان دیگر سفر خواهم کرد تا بازیکنان نوجوان مستعد آنها را نیز بررسی و ارزیابی کرده و پس از آن بتوانیم مرحله نخست اردوی تیم ملی را تشکیل دهیم و این کار راهی کوتاه برای شناخت بازیکنان برتر است.

وی در ادامه گفت: به هر حال تمام تلاش خود را می کنیم هر چه سریعتر اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان تشکیل شود. بازیکنان دعوت شده آموزش‌های لازم را فرا گیرند و با هم هماهنگ شوند تا در نهایت تیم قدرتمندی را در رده سنی نوجوانان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به تست استعدادیابی گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: در این مرحله حدود ۴۰ بازیکن برتر حضور دارند که برخی از بازیکنان بسیار خوب هستند و به طور حتم برترین بازیکنان به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

چمنیان بیان کرد: گیلان بازیکنان بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کرده و به همین دلیل نگاه ویژه‌ای را به این استان داریم و به همین دلیل گیلان یکی از استانهای هدف برای کمک به تیم ملی نوجوانان است و امیدواریم که در پایان بازیکنان شایسته‌ای از این استان به تیم ملی راه یابند.

این پست ۴۴ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید