امام جمعه منجیل : متاسفانه برخی ها نابینا هستند و این عظمت مردم را نمی بینند که چطور در حفظ دین اسلام و ولایتمداری استوار ایستاده اند.

منجیل تاریخ انتشار: 99/05/04 بدون نظر   2480 بازدید

اندازه فونت    
امام جمعه منجیل : متاسفانه برخی ها نابینا هستند و این عظمت مردم را نمی بینند که چطور در حفظ دین اسلام و ولایتمداری استوار ایستاده اند.

🌐 منجیل خبر –  نماز جمعه این هفته شهر منجیل ( ۳ مرداد ۹۹) با حضور مسئولین و مردم نمازگزار ، با حفظ پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

🔳 امام جمعه شهر منجیل در خطبه های اول ضمن خوش آمد گویی به حضار مردم نمازگزار را به تقوای الهی دعوت نمود و توجه به وجه الله را منشاء خیر دنیا و آخرت نامید.
خضری یاد مرگ و حساب و کتاب دنیای اخروی را مهم خواند و اضافه کرد: انسان باید یاد مرگ باشد زیرا که تمام جوارح ما مانند مسئولان همیشه مورد سوال قرار دارد لذا همه اعضای بدن باید پاسخگو باشند و قبل از اینکه از ما سوال کنند خودمان باید به حساب خودمان رسیدگی نماییم.

امام جمعه منجیل در ادامه سخان خود گفت: عظیم ترین ایستگاه الهی نعمت امامت و ولایت است .امانت خداوند همان ولایت کلیه الهی است و باید مورد توجه قرار دهیم.

🔳 سید اعلاء خضری در خطبه های دوم از کشف حجاب برخی ها در سطح شهر انتقاد کرد و افزود: متاسفانه برخی ها نابینا هستند و این عظمت مردم را نمی بینند که چطور در حفظ دین اسلام و ولایتمداری استوار ایستاده اند.

وی در بحث دیگری از سخنان خود به رزمایش مواسات در استان اشاره نمود و خاطرنشان کرد : طرح دوم رزمایش در حال اجرا است و خیرین با امام جماعت محله خود نشست هایی در جهت فقر زدایی و کمک به نیازمندان محله خود داشته باشند.

🔳 سید اعلاء خضری به بحث حج و عید قربان اشاره کرد و افزود: هر شخصی توانایی دارد جهت رفع بلا قربانی بدهد ، مخصوصا در این ایام کرونا که نیاز بیشتری به این امر می باشد.
وی گفت: مرکز نیکوکاری الغدیر منجیل با کمیته امداد و امام جمعه همکاری دارند و این مراکز آمادگی دریافت کمک های خیرین را دارد.

سید اعلاء خضری در ادامه به رعایت حفظ حرمت ها در کلام و عمل اشاره کرد گفت: برخی ها کارهای عجیبی میکنند .مهم است که حریم شکنی نکنیم.لذا حرمت ها را نگه دارید. فقط مشروب خوری کار زشت نیست و واجب است در گفتمان ها بسیار احتیاط کنیم.

🔳امام جمعه شهر منجیل به انتخاب آیت الله طالقانی به امامت جمعه تهران به دستور امام در پنجم مرداد اشاره کرد و گفت: بزرگترین نعمت برای ما نماز جمعه است که باید قدر نماز جمعه را بدانیم. قدرت معنوی نماز جمعه بالاست و در روز محشر اولویت با کسانی است که اهل نماز جمعه هستند که امیدواریم انشاالله مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

سید اعلاء خضری در ادامه سخنان خود به پنجم مرداد و عملیات مرصاد پرداخت. وی مسعود و مریم رجوی را جاسوس حزب بعث خواند و گفت: دست این افراد به خون های مردم بیگناه آغشته است و دستور ترور و قتل مردم را سران منافقین دادند و اکنون هم جنگ سایبری را راه اندازی کردند.

وی اضافه کرد : هیولاهای هشتک سازی راه انداختند که قطعا اینها پست ترین منافقین در زمان خود هستند.
وی گفت: دلخوشی استکبار جهانی به حمله سایبری منافقین هست که در آلبانی لانه کردند و مطمئن باشید هیچ غلطی نمیتوانند کنند.

🔳امام جمعه شهر منجیل در پایان خطبه های خود از شخصیت های مختلفی نام برد که در ترویج دین اسلام و در مبارزه با ظلم و عدالت خواهی مجاهدت کردند وی همچنین از شهدا طلب شفاعت و برای پرستاران و همه کسانی که در جبهه سلامت مردم تلاش میکنند نیز آرزوی توفیق و سلامتی نمودند.

📸 : سید حسین فتاحی

این پست ۱۱۷۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید