اعضای شوراها و دهیاران برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/04 بدون نظر   28 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز دوشنبه در همایش توجیهی بخشداران بخش مرکزی و لوندویل، دهیاران و روسای شورای اسلامی با موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری(جهاد تبیین) اظهار کرد: دهیاران به لحاظ ارتباط نزدیک و مستقیم با مردم از جایگاه خاصی برخوردارند.

وی افزود: مردم اغلب گلایه ها و مطالبات خود را به اعضای شوراها و دهیاران منتقل می کنند و ما نیز با همراهی دهیاران از همه ظرفیت ها و امکانات برای خدمت و رفع مشکلات مردم استفاده می کنیم.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: با توجه به شرایط منطقه ای و جهانی ایران و تلاش دشمن در ناامیدی مردم از نظام اسلامی، باید برای انگیزش و ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق های رای تلاش کنیم و اعضای شوراها و دهیاران در این خصوص رسالت بزرگی دارند.

شهاب زاده بیان کرد: دشمن بعد از نقض عهد بین المللی به ایران فشار اقتصادی وارد می کند، اما ملت بزرگ ایران همواره در برابر این توطئه ها ایستاده و این ایستادگی پای ارزش ها مایه افتخار است.

فرماندار شهرستان آستارا تصریح کرد: اعضای شوراها و دهیاران شاخص های رهبر انقلاب در خصوص کاندیاهای اصلح را مد نظر داشته باشند و بدون جانبداری از نامزدی خاص و بهره گیری از جایگاه حقوقی و امکانات دولتی بر له یا علیه نامزدها فعالیت کنند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

این پست ۴۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید