استاندار گیلان: عوامل نظارتی و امنیتی از آراء مردم صیانت می کنند

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   20 بازدید

اندازه فونت    
استاندار گیلان: عوامل نظارتی و امنیتی از آراء مردم صیانت می کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهیدان خدمت، سلامت، امنیت و مدافع حرم اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز برای حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال شده و تحت نظارت هستند.

وی با اشاره به حضور در خانواده شهیدان یوسفی ( منزل شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی) برای رای دادن و بازدید از یکی از شعب اخذ رای افزود: مردم گیلان در همان ساعات اولیه پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند و استقبال خوبی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در روزهای انتخابات نشاط خاصی فضای کشور را فرا می گیرد بیان کرد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شهادت آیت الله رئیسی، زودهنگام در حال انجام است؛ اما تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم شده است.

وی با توصیه به مردم برای حضور پای صندوق های اخذ رای در زمان تعیین شده ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار گیلان اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزدی اصلح در تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور نقش آفرین باشند و با بصیرت از بین چهار نامزد، اصلح را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: مردم ما همواره در عرصه سیاسی خوب درخشیدند و انتظار است تا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز به خوبی نقش آفرینی کرده و حماسه‌ای نو خلق کنند.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند و آرا مردم را اخذ می کنند.

این پست ۳۸ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید