استاندار گیلان :بهره برداری از پروژه آزاد راه قزوین-رشت نیازمند اعتبار ۵۴۵ میلیاردی است

منجیل تاریخ انتشار: 01/07/06 بدون نظر   970 بازدید

اندازه فونت    
استاندار گیلان :بهره برداری از پروژه آزاد راه قزوین-رشت نیازمند اعتبار ۵۴۵ میلیاردی است

استاندار گیلان در بازدید از پروژه آزاد راه قزوین-رشت گفت:بهره برداری از پروژه آزاد راه قزوین-رشت نیازمند اعتبار ۵۴۵ میلیاردی است

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، فرماندار شهرستان رودبار و هیئت همراه ، از آزاد راه در حال احداث رشت- قزوین بازدید کردند.

دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تکمیل آزادراه رشت-منجیل در موعدی مقرر افزود: تاکنون این آزادراه دارای پیشرفت۸۲ درصدی بوده و دولت در تلاش است در آینده‌ای نزدیک این آزادراه تکمیل کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه به نقش مهم تکمیل آزادراه رشت-قزوین در توسعه گیلان اشاره و اظهار کرد: تکمیل این آزاد راه منجر به سهولت در رفت و آمد و افزایش مسافران ورودی به گیلان می‌شود.

وی با بیان اینکه این دولت به تعهدات خود در خصوص تخصیص اعتبار مربوط به سال ۱۴۰۰ عمل کرده است، اذعان نمود: بر اساس مصوبات سفر، اعتبارات خوبی در این خصوص پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان پرداخت معوقات کارگران را اولویت اصلی برای دستیابی به پیشرفت مناسب و شتاب بخشی به پروژه عنوان و اظهار داشت: با تأمین اعتبارات مورد نیاز و تقویت اقدامات مجریان، تسریع عملیات این پروژه و جبران عقب ماندگی ها برای تکمیل و تحویل به مردم، مورد انتظار است.

دکتر عباسی در پایان از نیاز اعتبار ۵۴۵ میلیارد تومانی برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: قطعه الف آزادراه به ۱۶۳ میلیارد تومان و قطعه ب به ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۷۹۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید