اراذل و اوباش حین نزاع دسته جمعی در رشت دستگیر شدند

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/09 بدون نظر   23 بازدید

اندازه فونت    
اراذل و اوباش حین نزاع دسته جمعی در رشت دستگیر شدند

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی روز شنبه اظهار کرد: در پی تماس فردی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور و فعالیت مجرمانه تعدادی از اراذل و اوباش در بلوار امام علی (ع) شهر رشت که اقدام به قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی می‌کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ رشت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد این اراذل و اوباش با قدرت نمایی با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند که ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری چهار متهم این پرونده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان کرد: از متهمان دستگیر شده یک قبضه قمه و سلاح سرد کشف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و راهی زندان شدند.

سرهنگ حافظی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس رو به رو خواهد شد.

دستگیری ۵۹ محکوم متواری در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۹ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک‌روزه در این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی، هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه از شناسایی و دستگیری ۵۹ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح یک‌روزه خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه بیان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

این پست ۴۴ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید