آیین‌های «از قلم تا قلم» در کانون پرورش فکری گیلان آغاز شد

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/14 بدون نظر   22 بازدید

اندازه فونت    

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: آیین «از قلم تا قلم» با توجه به مناسبت‌های پیش‌رو شامل روز قلم، ادبیات آیینی، ادبیات کودک و نوجوان و ماه محرم به مدت چهار روز برنامه‌ریزی شده‌است.

سید جلیل میرعظیمی روز پنجشنبه در حاشیه گشایش این برنامه در کانون پرورش فکری گیلان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برگزاری چهار نشست تخصصی در قالب مناسبت های یاد شده، معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در بخش‌ ادبی و شکوفایی استعدادهای آینده‌سازان از برنامه‌های این آیین است.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های ادبی، معرفی کتاب کارها و طرح‌های خلاقانه مربیان ادبی در بخش شعر و داستان، مشاعره، معرفی اعضای برگزیده کارگاه‌های ادبی کانون گیلان و اعضای راه یافته به باشگاه ادبی کشوری قاف (قله ادبیات و فرهنگ) از دیگر برنامه‌های این نشست چهار روزه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان بیان کرد: آشنایی شرکت کنندگان با فعالیت‌های مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان از دیگر ویژه برنامه‌های «از قلم تا قلم» است که با ارائه مستندات طبقه بندی شده ۴۲ ساله از موفقیت‌های کارشناسان، مربیان و اعضای کارگاه‌های ادبی این مجموعه رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های از قلم تا قلم با سخنرانی فعالان عرصه ادب، اثر خوانی اعضا و مشاعره شاعران و نوقلمان با بهره‌گیری از شعرهای آیینی‌ همراه است و در پایان نیز صاحبان آثار برگزیده، مربیان و اعضای فعال کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری گیلان تجلیل می‌شوند.

آیین از قلم تا قلم کانون پرورش فکری کودکان از صبح امروز با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان و فعالان عرصه ادب در حال برگزاری است.

این پست ۴۲ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید