آغاز داوری آثار راه یافته به جشنواره «کتابخوان و رسانه»

منجیل تاریخ انتشار: 00/02/25 بدون نظر   517 بازدید

اندازه فونت    

جشنوار ه کتابخوان و رسانه

 

آغاز داوری آثار راه یافته به جشنواره «کتابخوان و رسانه»

 

بررسی ۹۰۰ اثر راه یافته به جشنواره «کتابخوان و رسانه» آغاز شد.

 

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی منجیل خبر؛ مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: داوری آثار برگزیده نخستین جشنواره سراسری کتابخوان و رسانه ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه آغاز شد.

 

پریسا کرمی افزود:دراین جشنواره ۳۱۵ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با ارسال بیش از ۹۰۰ اثر شرکت کردند.

 

وی گفت: آثار راه یافته به جشنواره در ۶ بخش اصلی خبر، گزارش، سرمقاله، یادداشت، گفتگو، مقاله و عکس در ۲ بخش ویژه و جنبی با هم به رقابت می‌پردازند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از ارزیابی و گزینش اولیه آثار منتخب بر اساس شاخص‌های مورد نظر از سوی هیات داوران خبر داد و افزود: مراسم پایانی نخستین جشنواره کتابخوان و رسانه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

پریسا کرمی تصریح کرد: این مراسم به دلیل شرایط شیوع بیمار‌ی کرونا به صورت مجازی برگزار و از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

 

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: جوایز در نظر گرفته شده برای نخستین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» شامل جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر برای نفرات اول هر رشته، جایزه نقدی۲۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر برای نفرات دوم هر رشته و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر برای نفرات سوم هر رشته خواهد بود.

 

وی افزود: همچنین ۱۱ جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به برگزیدگان بخش‌های جنبی و ۳ جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی نیز به برگزیدگان اول تا سوم بخش ویژه جشنواره اهدا می‌شود.

 

پریسا کرمی گفت: فراخوان نخستین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» از شهریور ۱۳۹۹ برای توسعه همکاری کتابخانه‌های عمومی با مطبوعات، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های رادیو و تلویزیونی و تقویت زمینه‌های اطلاع رسانی مناسب کتابخانه‌های عمومی، استعدادیابی خبرنگاران فعال در عرصه رسانه و افزایش توجه و مشارکت مردمی در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی نیز در مناطق کم برخوردار، از سوی امور بین الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد.

 

این پست ۴۱۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید